Kunnen wij je verder helpen?
Klik op het onderwerp waar je meer over wil weten.
Directie en medewerkers
Woonik is gevestigd in Stramproy en in Nederweert. De werkorganisatie bestaat uit 15 medewerkers onder leiding van een directeur-bestuurder. Voorts is er een raad van commissarissen, bestaande uit vier leden.
Onze organisatie
Directeur bestuurder
Ik ben eindverantwoordelijk voor Woonik: het beleid, de koers en de resultaten. Het allerbelangrijkste zijn voor mij de mensen: huurders en woningzoekenden. Wat willen zij? Ik sta dan ook altijd open voor een goed gesprek. Maak gerust een afspraak!
Beleidsmedewerker/Bestuurssecretaris
Ik help de directeur-bestuurder en andere collega’s bij het voorbereiden en uitwerken van bestuurlijke vraagstukken. Door te zorgen dat onze organisatie goed functioneert, kan Woonik zich optimaal inzetten voor huurders en netwerkpartners.
Woonadviseur/ Communicatie/ Managementondersteuning
Vanuit verschillende functies draag ik mijn steentje bij aan plezierig wonen. Ik vind het heel belangrijk om te weten wat er onder huurders speelt. Heb je vragen of suggesties? Laat het me weten!
Woonadviseur/ Communicatie/ Managementondersteuning
Ik vind het belangrijk dat huurders zich thuis voelen bij ons. Voor vragen kun je daarom altijd bij me terecht. Samen vinden we antwoorden en waar nodig oplossingen.
Manager Maatschappelijke waarde en Participatie
Graag ga ik met jullie het gesprek aan om invulling te geven aan onze maatschappelijke opgave. Samen met onze huurders en maatschappelijke partners. Ik wil me sterk maken voor het leggen, vasthouden en verder uitbouwen van deze verbindingen. Samen staan we sterk!
Manager Bedrijfsvoering
Als team ondersteunen wij Woonik op allerlei gebieden, van ICT tot cijfers. We zorgen ervoor dat de afdelingen die rechtstreeks contact hebben met huurders, hun werk goed kunnen doen. Ons speerpunt: zorgvuldig omgaan met inkomsten en uitgaven.
Medewerker Planning & Control
Als kleine corporatie weten we wat een euro waard is. We zoeken vooruitgang niet in onnodige fratsen, maar houden dingen graag simpel. Als team Bedrijfsvoering zorgen we ervoor dat Woonik invulling kan blijven geven aan haar maatschappelijke opgave, nu maar ook in de toekomst.
Medewerker Bedrijfsbureau
Als Medewerker Bedrijfsbureau heb ik weinig contact met de huurders. Bij Woonik ben ik de schakel tussen team Bedrijfsvoering en team Vastgoed. Mijn werk bestaat uit het vertalen van de technische inspecties in een begroting en het beheren en registreren van de onderhoudscontracten.
Teamleider Wonen a.i.
Samen met het team Wonen zetten we ons iedere dag in voor plezierig wonen, voor onze huidige bewoners én toekomstige bewoners. Ik bied graag een luisterend oor. Heb je vragen, tips of wil je een compliment maken? Neem gerust contact met mij op.
Woningbeheerder/Leefbaarheid
Ik ben verantwoordelijk voor technische zaken en mutaties (verhuizingen). Heb je vragen op het gebied van onderhoud of leefbaarheid? Dan kom je bij mij terecht. Omdat ik al heel lang in Stramproy werk, ken ik daar alle woningen en (bijna) alle huurders.
Woningbeheerder
Samen met mijn collega’s zorg ik voor het onderhoud van onze woningen. Tijdens mutaties kom ik bij je op bezoek om de woning samen met jullie door te lopen. Samen zorgen we ervoor dat we de woning netjes achterlaten voor de volgende huurder.
Buurtconciërge
Wat leeft eronder de bewoners? Om daar achter te komen, ben ik regelmatig in de wijk. Spreek mij gerust aan, of bel me op 06-10960897. Ook voor kleine reparaties en praktische hulp in en om ‘thoes’, kan je bij mij terecht.
Woonadviseur
Ik ben het eerste aanspreekpunt als je ons belt of langskomt op kantoor. Heb je vragen, een klacht of problemen? Dan gaan we samen aan de slag om hier een antwoord of oplossing voor te vinden.
Medewerker HR/Bedrijfsvoering
Mijn werk bestaat uit personeelszaken, personeelsbeleid en (salaris)administratie. Over deze onderwerpen adviseer ik leidinggevenden, bestuurders en medewerkers. Daarnaast houd ik me bezig met ICT, privacy en het ondersteunen van de financiële bedrijfsvoering.
Medewerker Bedrijfsvoering
Ik ben verantwoordelijk voor de financiële- en huuradministratie. Heb je vragen over huurbetaling of servicekosten? Ik beantwoord ze graag. Mijn tip: wacht er niet mee tot je een huurachterstand hebt. Liever problemen voorkomen dan dat we ze moeten oplossen.
Vastgoedbeheerder
Ik zorg voor het geplande onderhoud van onze woningen, zodat ze in goede staat blijven. Bij Woonik vinden we duurzaamheid heel belangrijk. Daar besteden we veel aandacht aan.
Woningbeheerder
Ik zorg voor het dagelijks onderhoud van onze woningen. Je komt bij mij terecht als er in jouw huis reparaties nodig zijn of als je verhuist. Verder organiseer ik het groen-onderhoud en de schoonmaak bij onze appartementencomplexen.
Woonadviseur
Ik begeleid woningzoekenden in hun traject naar een fijne woning. Voor mij is heel belangrijk dat huurders plezierig kunnen wonen. Daar lever ik graag een bijdrage aan.
Woonconsulent
Ik houd me voornamelijk bezig met huurincasso en sociaal beheer. Zijn er problemen met het betalen van de huur? Dan zoeken we samen naar een goede oplossing.
Medewerker Bedrijfsvoering
Ik verwerk facturen en beheer de administratie. Je komt bij mij terecht als je teveel huur hebt betaald en geld terugkrijgt, of als je kosten van onderhoud (voor een deel) zelf moet betalen.