Kunnen wij je verder helpen?
Klik op het onderwerp waar je meer over wil weten.
Directie en medewerkers
Woonik is gevestigd in Stramproy en in Nederweert. De werkorganisatie bestaat uit 18 medewerkers onder leiding van een directeur-bestuurder. Voorts is er een raad van commissarissen, bestaande uit vier leden.
Onze organisatie
Directeur bestuurder
Ik ben eindverantwoordelijk voor Woonik: het beleid, de koers en de resultaten. Het allerbelangrijkste zijn voor mij de mensen: huurders en woningzoekenden. Wat willen zij? Ik sta dan ook altijd open voor een goed gesprek. Maak gerust een afspraak!
Manager Wonen
Thuiskomen is een heerlijk gevoel! Samen met team Wonen zetten we ons iedere dag voor de volle 100% in om het maximale woon geluk voor onze huidige én toekomstige bewoners te realiseren. Heb je vragen, tips of wil je een compliment maken? Aarzel niet om contact met mij op te nemen.
Verhuurmakelaar
Samen met mensen werken voor mensen in een organisatie die midden in de samenleving staat. In mijn rol binnen Woonik lever ik een bijdrage aan een van de belangrijkste levensbehoefte, fijn wonen. Vragen of opmerkingen, laat het me weten.
Buurtconciërge
Wat leeft eronder de bewoners? Om daar achter te komen, ben ik regelmatig in de wijk. Spreek mij gerust aan, of bel me op 06-10960897. Ook voor praktische hulp in en om ‘thoes’, kan je bij mij terecht.
Woonconsulent
Ik houd me voornamelijk bezig met huurincasso en sociaal beheer. Zijn er problemen met het betalen van de huur? Dan zoeken we samen naar een goede oplossing.
Technisch woningbeheerder
Reparaties of een storing aan je woning kun je melden bij de reparatielijn. In veel gevallen wordt het daar opgelost. Maar sommige technische zaken vragen meer aandacht. Die herstelwerkzaamheden neem ik graag voor mijn rekening!
Verhuurmakelaar
Vanuit verschillende functies draag ik mijn steentje bij aan plezierig wonen. Ik vind het heel belangrijk om te weten wat er onder huurders speelt. Heb je vragen of suggesties? Laat het me weten!
Verhuurmakelaar a.i.
Samen met mijn collega’s zorg ik voor het onderhoud van onze woningen. Tijdens mutaties kom ik bij je op bezoek om de woning samen met jullie door te lopen. Samen zorgen we ervoor dat we de woning netjes achterlaten voor de volgende huurder.
Verhuurmakelaar
Ik ben het eerste aanspreekpunt als je ons belt of langskomt op kantoor. Heb je vragen, een klacht of problemen? Dan gaan we samen aan de slag om hier een antwoord of oplossing voor te vinden.
Verhuurmakelaar
Ik begeleid woningzoekenden in hun traject naar een fijne woning. Voor mij is heel belangrijk dat huurders plezierig kunnen wonen. Daar lever ik graag een bijdrage aan.
Communicatieadviseur
Als communicatieadviseur zorg ik ervoor dat de communicatie tussen Woonik en onze huurders soepel en duidelijk verloopt. Ik help mijn collega's om hun boodschap helder en krachtig over te brengen. Dit doen we via verschillende communicatiemiddelen zoals de WocoAPP, de website en socials.
Manager Maatschappelijke waarde en Participatie
Graag ga ik met jullie het gesprek aan om invulling te geven aan onze maatschappelijke opgave. Samen met onze huurders en maatschappelijke partners. Ik wil me sterk maken voor het leggen, vasthouden en verder uitbouwen van deze verbindingen. Samen staan we sterk!
Manager Bedrijfsvoering
Als team ondersteunen wij Woonik op allerlei gebieden, van ICT tot cijfers. We zorgen ervoor dat de afdelingen die rechtstreeks contact hebben met huurders, hun werk goed kunnen doen. Ons speerpunt: zorgvuldig omgaan met inkomsten en uitgaven.
Beleidsmedewerker/Bestuurssecretaris
Ik help de directeur-bestuurder en andere collega’s bij het voorbereiden en uitwerken van bestuurlijke vraagstukken. Door te zorgen dat onze organisatie goed functioneert, kan Woonik zich optimaal inzetten voor huurders en netwerkpartners.
Medewerker Bedrijfsvoering
Ik ben verantwoordelijk voor de financiële- en huuradministratie. Heb je vragen over huurbetaling of servicekosten? Ik beantwoord ze graag. Mijn tip: wacht er niet mee tot je een huurachterstand hebt. Liever problemen voorkomen dan dat we ze moeten oplossen.
Medewerker HR/Bedrijfsvoering
Wat is Woonik nou zonder medewerkers? Daarom hou ik me bezig met personeelszaken, -beleid en (salaris)administratie. Hierover adviseer en informeer ik binnen Woonik zodat onze medewerkers zich optimaal kunnen inzetten voor onze huurders.
Medewerker Bedrijfsbureau
Als Medewerker Bedrijfsbureau heb ik weinig contact met de huurders. Bij Woonik ben ik de schakel tussen team Bedrijfsvoering en team Vastgoed. Mijn werk bestaat uit het vertalen van de technische inspecties in een begroting en het beheren en registreren van de onderhoudscontracten.
a.i. Projectleider Vastgoed
Als projectleider Vastgoed ga ik aan de slag met de voorbereiding en ontwikkeling van de nieuwbouwlocatie aan de Julianastraat en Ospelseweg. Als u vragen heeft over deze locatie of u bent benieuwd naar de stand van zaken, dan kunt u contact met mij opnemen. Ik sta u graag te woord!