Logo Woonik
Rioolfonds
Dit deden we in 2022 voor jou!
Bekijk de animatie of lees het complete jaarverslag.

Kunnen wij je verder helpen?

Klik op het onderwerp waar je meer over wil weten.

Comfortpakket Glasfonds Reparatie melden Rioolfonds

Rioolfonds
Als nieuwe huurder van Woonik ben je automatisch lid van het Rioolfonds. Woonik heeft het Rioolfonds opgericht om onverwachte kosten te voorkomen.   
Voor € 1,30 per maand ben je als huurder lid van het Rioolfonds.

Huur je al een tijdje bij ons? Dan ben je misschien nog geen lid. Weet je dat niet zeker, neem dan even contact met ons op.
Ben je nog geen lid, klink dan hier voor het formulier.

Schade melden
Een rioolverstopping is heel vervelend. Als je de verstopping niet zelf kunt verhelpen, heb je de hulp nodig van een professioneel bedrijf. Volgens het huurreglement (artikel 7.1) komen de kosten hiervan voor rekening van de huurder.  
Als deelnemer aan het Rioolfonds kun je bij verstopping 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen via onze telefoonnummer 0495-632050 (optie 2). Je wordt dan zo snel mogelijk wordt geholpen.
Let op: De kosten worden alleen vergoed bij normaal gebruik van het riool. Als blijkt dat de verstopping het gevolg is van ‘slecht’ bewonersgedrag, bijvoorbeeld omdat je iets door het toilet hebt gespoeld dat daar niet in thuis hoort, dan worden de kosten niet vergoed. Je dient deze alsnog zelf te betalen. 

Download WocoAPP
Makkelijk communiceren
iOS Android
Bel ons
0495 - 63 20 50
Mail ons info@woonik.nl
Bezoek ons
Kantoor Nederweert
Gutjesweg 6
6031 ET Nederweert
 
Kantoor Stramproy
St. Willibrordusstr. 2a
6039 CA Stramproy
Download WocoAPP!
Makkelijk communiceren
iOS Android
Bel ons
0495 - 63 20 50
Mail ons info@woonik.nl
Bezoek ons
Kantoor Nederweert
Gutjesweg 6
6031 ET Nederweert
 
Kantoor Stramproy
St. Willibrordusstr. 2a
6039 CA Stramproy