Logo Woonik
Nieuwspagina
Word jij ook een vriend van Woonik? Lees verder

Nieuwe systeem en het innen van de huur

02-01-2025

Door de overstap naar een nieuw automatiseringssyteem per 1 januari 2025 kan het zijn dat u bij uw geplande transacties in uw app van de bank 2 keer het bedrag van de huur ziet staan. U hoeft zich geen zorgen te maken dat de huur 2 keer wordt afgeschreven.

Per 1 januari 2025 is Woonik overgestapt naar een nieuw automatiseringssystem Dynamics Empire Online. Deze zorgt er onder andere voor dat we onze huurders nog beter kunnen helpen.

De maandelijkse huur wordt, zoals u gewend bent, van uw rekening afgeschreven. Door de overgang naar het nieuwe systeem kan het zijn dat u in uw app van de bank bij geplande transacties of vooruitblik 2 keer het bedrag van de huur ziet staan.

U hoeft zich geen zorgen te maken dat de huur 2 keer wordt afgeschreven. Dit heeft puur te maken met de overgang naar het nieuwe systeem en het feit dat uw bank de "nieuwe" incasso nog moet leren herkennen. Op basis van incasso's uit het verleden verwacht de bank de "oude" incasso. Maar daarnaast ziet de bank ook al de "nieuwe" incasso.

Dit zorgt ervoor dat het huurbedrag 2 keer kan verschijnen in uw app van de bank bij geplande tranacties of vooruitblik. Na verloop van tijd verdwijnt de "oude" incasso uit het overzicht.

Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op via 0495-632050 of via info@woonik.nl

Download WocoAPP
Makkelijk communiceren
iOS Android
Bel ons
0495 - 63 20 50
Mail ons info@woonik.nl
Bezoek ons
Kantoor Nederweert
Gutjesweg 6
6031 ET Nederweert
 
Kantoor Stramproy
St. Willibrordusstr. 2a
6039 CA Stramproy
Download WocoAPP!
Makkelijk communiceren
iOS Android
Bel ons
0495 - 63 20 50
Mail ons info@woonik.nl
Bezoek ons
Kantoor Nederweert
Gutjesweg 6
6031 ET Nederweert
 
Kantoor Stramproy
St. Willibrordusstr. 2a
6039 CA Stramproy